White paper | 12 minuters lästid
Avslöja hemligheten bakom att vinna fler kunder
![SE magazine mockup SE magazine mockup](https://weply.se/wp-content/uploads/SE-magazine-mockup.png)
White paper | 12 minuters lästid
Avslöja hemligheten bakom att vinna fler kunder
![SE magazine mockup SE magazine mockup](https://weply.se/wp-content/uploads/SE-magazine-mockup.png)
I detta white paper:
Att bemästra spelet
Att avslöja sanningen
Handlingsplan i 7 steg
Kundens berättelse
Vad du kan vinna
![Group 506 Group 506](https://weply.chat/wp-content/uploads/Group-506-1.png)
av kunderna föredrar chatt framför e-post
Hämta ditt white paper här!
Att behärska spelet
Varför personalisering och tillgänglighet online är nyckeln till att vinna krävande kunder på en alltmer konkurrensutsatt marknad.
I dagens digitala tidsålder är online-tillgänglighet och personlig anpassning viktigare än någonsin. Med ökad konkurrens på marknaden blir kunderna alltmer krävande.
Om du inte hänger med i svängarna riskerar du att förlora potentiella kunder. Begränsad tillgänglighet och avsaknad av en personlig kundupplevelse kan påverka kundnöjdheten och köpbeteendet negativt.
Det är därför vår rapports viktigaste slutsats är tydlig: I kampen om kundupplevelsen är personlig tillgänglighet ditt vinnande slag!
Följ vår datadrivna 7-stegsguide för att sluta förlora potentiella kunder. Med vår strategi kan du ligga steget före konkurrenterna och vinna över även de mest krävande kunderna.
Ta reda på sanningen om kundbeteende: Vad du behöver veta
Din potentiella kund är svårare än du kanske tror. Vår studie avslöjar några fula men viktiga sanningar om kundbeteende som du bör vara medveten om.
OTÅLIGA
Kunderna blir alltmer otåliga och kräver omedelbar tillgång till information om tjänster. De vill inte vänta i telefonkö eller skicka e-post för att sedan få svar först efter flera dagar.
Och trenden visar inga tecken på att mattas av: 67 % av kunderna i Generation Millenial och Generation Z föredrar att chatta med företag!
Kundernas otålighet visar sig också i hur många försök de gör för att kommunicera. Endast 7 % är villiga att ta kontakt igen om deras första försök misslyckades.
Detta visar hur viktigt det är för företagen att snabbt kunna ta itu med kundernas problem och frågor, särskilt under den första interaktionen, för att behålla kundnöjdheten och lojaliteten.
Fortsätt läsa om sanningarna om kundbeteende och få tillgång till handlingsplanen i 7 steg ...
![SE magazine mockup front SE magazine mockup front](https://weply.se/wp-content/uploads/SE-magazine-mockup-front.png)
I detta white paper:
Att bemästra spelet
Att avslöja sanningen
Handlingsplan i 7 steg
Kundens berättelse
Vad du kan vinna
Att behärska spelet
Varför personalisering och tillgänglighet online är nyckeln till att vinna krävande kunder på en alltmer konkurrensutsatt marknad.
I dagens digitala tidsålder är online-tillgänglighet och personlig anpassning viktigare än någonsin. Med ökad konkurrens på marknaden blir kunderna alltmer krävande.
Om du inte hänger med i svängarna riskerar du att förlora potentiella kunder. Begränsad tillgänglighet och avsaknad av en personlig kundupplevelse kan påverka kundnöjdheten och köpbeteendet negativt.
Det är därför vår rapports viktigaste slutsats är tydlig: I kampen om kundupplevelsen är personlig tillgänglighet ditt vinnande slag!
Följ vår datadrivna 7-stegsguide för att sluta förlora potentiella kunder. Med vår strategi kan du ligga steget före konkurrenterna och vinna över även de mest krävande kunderna.
Ta reda på sanningen om kundbeteende: Vad du behöver veta
Din potentiella kund är svårare än du kanske tror. Vår studie avslöjar några fula men viktiga sanningar om kundbeteende som du bör vara medveten om.
OTÅLIGA
Kunderna blir alltmer otåliga och kräver omedelbar tillgång till information om tjänster. De vill inte vänta i telefonkö eller skicka e-post för att sedan få svar först efter flera dagar.
Och trenden visar inga tecken på att mattas av: 67 % av kunderna i Generation Millenial och Generation Z föredrar att chatta med företag!
Kundernas otålighet visar sig också i hur många försök de gör för att kommunicera. Endast 7 % är villiga att ta kontakt igen om deras första försök misslyckades.
Detta visar hur viktigt det är för företagen att snabbt kunna ta itu med kundernas problem och frågor, särskilt under den första interaktionen, för att behålla kundnöjdheten och lojaliteten.
Fortsätt läsa om sanningarna om kundbeteende och få tillgång till handlingsplanen i 7 steg ...
![Group 506 Group 506](https://weply.chat/wp-content/uploads/Group-506-1.png)
av kunderna föredrar chatt framför e-post
Hämta ditt white paper här!
![SE magazine mockup front SE magazine mockup front](https://weply.se/wp-content/uploads/SE-magazine-mockup-front.png)