Hur vi beräknar ditt pris

Vi vet att två företag aldrig är likadana, och detsamma gäller en hemsidas trafik. Detta är anledningen till att vi skräddarsyr vår chatt till precis vad just du och ditt företag behöver.

  • step1

    Gratis prova-på-period

  • Vi erbjuder vår chat gratis 7 dagar gratis eller upp till 50 leads, beroende på vad som inträffar först.

    Efter de 7 dagarna – eller när du har nått 50 leads – så tar vi kontakt med dig och ser hur våra chatt-tjänster passar dina behov.

  • step2

    Fast månatlig serviceavgift och pris per lead

  • Är du nöjd med utfallet och upplever att vi skapar värde för ditt företag ingår vi ett 6 månaders avtal. Avtalet består av en fast månatlig serviceavgift och ett pris per lead. Den månatliga serviceavgiften kan variera mellan 149-499 SEK och priset per lead varierar mellan 199-499 SEK. 

    Priset bestäms vid avtalets aktivering och beror på mängden webbplatstrafik. Den månatliga serviceavgiften täcker hanteringen av chattar som inte blir leads, utbildning av chattkonsulter, samt support och underhåll av chatten.

Vanliga frågor

Om du har några andra frågor, så klicka i det högra hörnet längst ner och chatta med oss. Vi är online och redo att besvara dina frågor.

Vad våra kunder säger

blank

Mycket nöjd

Mycket nöjd!
Vi är mycket nöjda med tjänsten - genererar mycket fler leads än vi till en början trodde och kunderna är också väldigt nöjda. De som tar hand om kunderna är duktiga på att hjälpa kunderna och när vi sedan ringer upp blir är de ofta imponerade. Ge detta en chans och ni kommer inte bli missnöjda. Weply vill ha nöjda kunder och har därför inga krångliga avtal utan allt fungerar väldigt smidigt och med kunden i fokus.

— Fredrik Krylborn - Hem komfort

blank

Jag är mycket nöjd med Weply

Jag är mycket nöjd med Weply. Kunderna får ett snabbt och trevligt bemötande och Weply fångar upp dem så att de inte surfar vidare utan att först lämna sina kontaktuppgifter och beskriva sitt ärende. Weply har en förmåga att låta personliga och proffsiga och det uppfattas som att det är vår egen personal som sitter i chatten.

— Fredrik Vedin

blank

Vi är mycket nöjda med Weply

Vi är mycket nöjda med Weply. Det har gjort att vi ytterligare har ett sätt att fånga upp kunderna. Chatt-agenterna som svarar är dessutom mycket proffsiga och ger verkligen ett uttryck av att vara en del av Firesafe.
Det är också mycket lätt att ha kontakt med Weply och de är mycket hjälpsamma och lätta att ha kontakt med. För oss är det en prisvärd tjänst.
Är man tveksam rekommenderar jag verkligen att man provar.

— Marie Karlsson, Firesafe

blank

Weply har gett Rättsakuten en kund till om dagen.

Weply har gett oss gett Rättsakuten en ny kund om dagen - vi måste därför nyanställa en biträdande jurist för att klara av den nya anstormningen. Trevlig personal och intelligenta chatt-agenter har de.
Weply har ökat konverteringen på rattsakuten.se med minst 50% - det är en sån värdefull tjänst. Varje dag ett företag inte använder Weply på sin hemsida är en dag då ni missar affärsmöjligheter.

— Fredrik Jörgensen, Rättsakuten

blank

Rekommenderar

Tjänsten har underlättat mitt arbete med kundsupport och försäljning genom att generera varma leads. Inte minst om sena kvällar och nätter utanför min arbetstid. Även väldigt behjälpliga vid justering av design och implementering av manus till sina chattkonsulenter.

Rekommenderar ✨

— Cecilia Gustafsson, Endbright

Weply chat vs. andra chattar

_

  • Kvällsbemanning
  • Enkel och snabb lösning
  • Färre fel
  • Förbättrat kundengagemang
  • Startkostnader
  • Operationskostnader
  • Genomsnittlig svarstid

Weply Chat

  • Lav
  • Mellem
  • Under 4 sekunder

Intern livechat

  • Lav
  • Høj
  • Flere timer

Chatbots

  • Høj
  • Lav
  • 0,1 sekunder

Konversationer leder till konverteringar

Upplev det förstahand på er webbplats idag.