Vi hjälper över 2.400 kunder att förbättra sin leadsgenerering
Företag använder Weply för att hitta nya kunder och omvandla webbtrafik till säljklara leads. Det finns mycket att berätta om hur Weply gör detta möjligt, men vi låter våra kunder och de resultat de har uppnått tala för sig självt.

"Weply hjälper oss att ge kunderna samma upplevelse som i en fysisk butik."
Morgan Kvick | Bike Masters

29%
AV ALLA BESÖKARE
CHATTAR MED OSS

23%
AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

45%
AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

"Det bästa är att vi inte själva behöver ha en resurs som aktivt svarar på förfrågningar."
Johan Västerberg | Björns Åkeri

71%
AV ALLA BESÖKARE
CHATTAR MED OSS

48%
AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

39%
AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

"Weply sköter alldeles utmärkt service och agerar professionella."
Tommy Engman | AXS Nordic

17%
AV ALLA BESÖKARE
CHATTAR MED OSS

34%
AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

30%
AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

“Weply har främjat oss då vi numera är tillgängliga för våra kunder 24/7, vilket är en service som alla moderna företag bör vara idag.”
Elin Johansson | Solsystem

12%
AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

40%
AV ALLA CHATS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

59%
AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER
![screenshot40[1] screenshot40[1]](https://weply.se/wp-content/uploads/screenshot401-1.png)
"Vi såg att vi fick många fler förfrågningar via chatten, då förstod vi väldigt snabbt att det här faktist var väldigt bra."
Peter Lauri | seodr.

"Vi har fått en ökning av leads och ökad konvertering för både bilköp och service, vilket har varit fantastiskt för ett väldigt kostnadseffektivt verktyg."
Mobility Motors

"Weply hjälper oss att ge kunderna samma upplevelse som i en fysisk butik."
Morgan Kvick | Bike Masters

13%
AV ALLA BESÖKARE
CHATTAR MED OSS

47%
AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

58%
AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

"Det bästa är att vi inte själva behöver ha en resurs som aktivt svarar på förfrågningar."
Johan Västerberg | Björns Åkeri

71%
AV ALLA BESÖKARE
CHATTAR MED OSS

48%
AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

39%
AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

"Weply sköter alldeles utmärkt service och agerar professionella."
Tommy Engman | AXS Nordic

17%
AV ALLA BESÖKARE
CHATTAR MED OSS

34%
AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

30%
AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

“Weply har främjat oss då vi numera är tillgängliga för våra kunder 24/7, vilket är en service som alla moderna företag bör vara idag.”
Elin Johansson | Solsystem

12%
AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

59%
AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

40%
AV ALLA CHATS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER
![screenshot40[1] screenshot40[1]](https://weply.se/wp-content/uploads/screenshot401-1.png)
"Vi såg att vi fick många fler förfrågningar via chatten, då förstod vi väldigt snabbt att det här faktist var väldigt bra."
Peter Lauri | seodr.

"Vi har fått en ökning av leads och ökad konvertering för både bilköp och service, vilket har varit fantastiskt för ett väldigt kostnadseffektivt verktyg."
Mobility Motors
Rekommenderar ✨
Tjänsten har underlättat mitt arbete med kundsupport och försäljning genom att generera varma leads. Inte minst om sena kvällar och nätter utanför min arbetstid. Även väldigt behjälpliga vid justering av design och implementering av manus till sina chattkonsulenter.
Cecilia, Endbright.se
Vi är mycket nöjda med Weply
Det har gjort att vi ytterligare har ett sätt att fånga upp kunderna. Chatt-agenterna som svarar är dessutom mycket proffsiga och ger verkligen ett uttryck av att vara en del av Firesafe. Det är också mycket lätt att ha kontakt med Weply och de är mycket hjälpsamma och lätta att ha kontakt med. För oss är det en prisvärd tjänst.
Är man tveksam rekommenderar jag verkligen att man provar.
Marie Karlsson, Firesafe.se
Weply har gett Rättsakuten en kund till om dagen
Trevlig personal och intelligenta chatt-agenter har de.
Weply har ökat konverteringen på rattsakuten.se med minst 50% - det är en sån värdefull tjänst. Varje dag ett företag inte använder Weply på sin hemsida är en dag då ni missar affärsmöjligheter.
Fredrik Jörgensen, Rättsakuten.se