Vi hjälper över 2.400 kunder att förbättra sin leadsgenerering

Företag använder Weply för att hitta nya kunder och omvandla webbtrafik till säljklara leads. Det finns mycket att berätta om hur Weply gör detta möjligt, men vi låter våra kunder och de resultat de har uppnått tala för sig självt.

bike masters hero

"Weply hjälper oss att ge kunderna samma upplevelse som i en fysisk butik."

Morgan Kvick | Bike Masters

chat (2)

29%

AV ALLA BESÖKARE
CHATTAR MED OSS

verified (3)

23%

AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

moon

45%

AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

Bjorns Akeri hero

"Det bästa är att vi inte själva behöver ha en resurs som aktivt svarar på förfrågningar."

Johan Västerberg | Björns Åkeri

chat (2)

71%

AV ALLA BESÖKARE
CHATTAR MED OSS

verified (3)

48%

AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

moon

39%

AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

AXS Nordic hero

"Weply sköter alldeles utmärkt service och agerar professionella."

Tommy Engman | AXS Nordic

chat (2)

17%

AV ALLA BESÖKARE
CHATTAR MED OSS

verified (3)

34%

AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

moon

30%

AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

Solsystem billede 3

Weply har främjat oss då vi numera är tillgängliga för våra kunder 24/7, vilket är en service som alla moderna företag bör vara idag. 

Elin Johansson | Solsystem

verified (3)

12%

AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

chat (2)

40%

AV ALLA CHATS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

moon

59%

AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

screenshot40[1]

"Vi såg att vi fick många fler förfrågningar via chatten, då förstod vi väldigt snabbt att det här faktist var väldigt bra."

Peter Lauri | seodr.

LBS2

"Vi har fått en ökning av leads och ökad konvertering för både bilköp och service, vilket har varit fantastiskt för ett väldigt kostnadseffektivt verktyg."

Mobility Motors

bike masters hero

"Weply hjälper oss att ge kunderna samma upplevelse som i en fysisk butik."

Morgan Kvick | Bike Masters

chat (2)

13%

AV ALLA BESÖKARE
CHATTAR MED OSS

verified (3)

47%

AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

moon

58%

AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

Bjorns Akeri hero

"Det bästa är att vi inte själva behöver ha en resurs som aktivt svarar på förfrågningar."

Johan Västerberg | Björns Åkeri

chat (2)

71%

AV ALLA BESÖKARE
CHATTAR MED OSS

verified (3)

48%

AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

moon

39%

AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

AXS Nordic hero

"Weply sköter alldeles utmärkt service och agerar professionella."

Tommy Engman | AXS Nordic

chat (2)

17%

AV ALLA BESÖKARE
CHATTAR MED OSS

verified (3)

34%

AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

moon

30%

AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

Solsystem billede 3

Weply har främjat oss då vi numera är tillgängliga för våra kunder 24/7, vilket är en service som alla moderna företag bör vara idag. 

Elin Johansson | Solsystem

verified (3)

12%

AV ALLA CHATTAR
OMVANDLAS TILL
HETA LEADS

moon

59%

AV ALLA LEADS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

chat (2)

40%

AV ALLA CHATS
SKER UTANFÖR
ÖPPETTIDER

screenshot40[1]

"Vi såg att vi fick många fler förfrågningar via chatten, då förstod vi väldigt snabbt att det här faktist var väldigt bra."

Peter Lauri | seodr.

LBS2

"Vi har fått en ökning av leads och ökad konvertering för både bilköp och service, vilket har varit fantastiskt för ett väldigt kostnadseffektivt verktyg."

Mobility Motors

Rekommenderar ✨

Tjänsten har underlättat mitt arbete med kundsupport och försäljning genom att generera varma leads. Inte minst om sena kvällar och nätter utanför min arbetstid. Även väldigt behjälpliga vid justering av design och implementering av manus till sina chattkonsulenter.

Cecilia, Endbright.se

Vi är mycket nöjda med Weply

Det har gjort att vi ytterligare har ett sätt att fånga upp kunderna. Chatt-agenterna som svarar är dessutom mycket proffsiga och ger verkligen ett uttryck av att vara en del av Firesafe. Det är också mycket lätt att ha kontakt med Weply och de är mycket hjälpsamma och lätta att ha kontakt med. För oss är det en prisvärd tjänst.
Är man tveksam rekommenderar jag verkligen att man provar.

Marie Karlsson, Firesafe.se

Weply har gett Rättsakuten en kund till om dagen

Trevlig personal och intelligenta chatt-agenter har de.
Weply har ökat konverteringen på rattsakuten.se med minst 50% - det är en sån värdefull tjänst. Varje dag ett företag inte använder Weply på sin hemsida är en dag då ni missar affärsmöjligheter.

Fredrik Jörgensen, Rättsakuten.se

Vill du också få ut mer av trafiken till din webbplats?

Få tips och tricks om hur du kan öka din konvertering och få fler kvalitets-leads.

SE_Newsletter signup (#52) ?