Weply kundcases
Se hur Weply hjälper företag att bygga kundförtroende i de mycket tidiga stadierna av kundresan, vilket ökar konsumenternas vilja att köpa en produkt eller tjänst.
Bike Masters
25% av besökarna på vår webbplats chattar med oss
Kunderna uppskattar ett mottagande på E-handeln likt den du får i en fysisk butik. Weply hjälper oss att uppfylla det behovet.
— Morgan Kvick, Försjälningschef
Läs våra kundberättelser
Rekommenderar ✨
Tjänsten har underlättat mitt arbete med kundsupport och försäljning genom att generera varma leads. Inte minst om sena kvällar och nätter utanför min arbetstid. Även väldigt behjälpliga vid justering av design och implementering av manus till sina chattkonsulenter.
Cecilia, Endbright.se
Vi är mycket nöjda med Weply
Det har gjort att vi ytterligare har ett sätt att fånga upp kunderna. Chatt-agenterna som svarar är dessutom mycket proffsiga och ger verkligen ett uttryck av att vara en del av Firesafe. Det är också mycket lätt att ha kontakt med Weply och de är mycket hjälpsamma och lätta att ha kontakt med. För oss är det en prisvärd tjänst.
Är man tveksam rekommenderar jag verkligen att man provar.
Marie Karlsson, Firesafe.se
Weply har gett Rättsakuten en kund till om dagen
Trevlig personal och intelligenta chatt-agenter har de.
Weply har ökat konverteringen på rattsakuten.se med minst 50% - det är en sån värdefull tjänst. Varje dag ett företag inte använder Weply på sin hemsida är en dag då ni missar affärsmöjligheter.
Fredrik Jörgensen, Rättsakuten.se
Vi driver chattar för















Samtal leder till försäljning
Upplev det på din hemsida.