Få fler kunder med 24/7 livechatt
Våra erfarna chattkonsulter är specialister på att generera heta leads för rådgivare.
Mine Arvinger
Med Weply är Mine Arvinger tillgängliga för potentiella kunder 24 timmar om dygnet, med riktiga människor som är redo att hjälpa till i chatten.
21%
BESÖKARE
CHATTAR MED OSS
49%
CHATS BLIR
HETA LEADS
44%
LEADS UTANFÖR
KONTORSTID
Mine Arvinger
Med Weply är Mine Arvinger tillgängliga för potentiella kunder 24 timmar om dygnet, med riktiga människor som är redo att hjälpa till i chatten.
21%
BESÖKARE
CHATTAR MED OSS
49%
CHATS BLIR
HETA LEADS
44%
LEADS UTANFÖR
KONTORSTID
Konvertera mer webbplatstrafik till kunder
Var tillgänglig online 24/7/365
Med en livechatt som är bemannad dygnet runt går du aldrig miste om potentiell försäljning - även om kontoret är stängt och du sedan länge har åkt iväg över helgen. Erbjud personlig service i realtid och skapa det bästa första intrycket som får besökaren att välja dig.
Webbplatstrafik förvandlas till kunder
Våra chattkonsulter granskar din trafik efter besökare och samlar in information om dem som är intresserade av att köpa. Du ställer själv upp dina krav på vilken information du vill ha om dina potentiella kunder - till exempel namn, telefonnummer, e-post och rådgivningsbehov. Våra chattkonsulter skickar heta leads direkt till din inkorg och/eller ditt CRM-system.
Kvalificerade och välutbildade chattkonsulter
Vi har stor erfarenhet av att hantera chattar inom rådgivningsbranschen och känner till slutkundens behov. Weplys chattkonsulter är utbildade inom chattpsykologi och utbildas kontinuerligt för att leverera den bästa servicen till dina potentiella kunder.
Konvertera mer webbplatstrafik till kunder
Var tillgänglig online 24/7/365
Med en livechatt som är bemannad dygnet runt går du aldrig miste om potentiell försäljning - även om kontoret är stängt och du sedan länge har åkt iväg över helgen. Erbjud personlig service i realtid och skapa det bästa första intrycket som får besökaren att välja dig.
Webbplatstrafik förvandlas till kunder
Våra chattkonsulter granskar din trafik efter besökare och samlar in information om dem som är intresserade av att köpa. Du ställer själv upp dina krav på vilken information du vill ha om dina potentiella kunder - till exempel namn, telefonnummer, e-post och rådgivningsbehov. Våra chattkonsulter skickar heta leads direkt till din inkorg och/eller ditt CRM-system.
Kvalificerade och välutbildade chattkonsulter
Vi har stor erfarenhet av att hantera chattar inom rådgivningsbranschen och känner till slutkundens behov. Weplys chattkonsulter är utbildade inom chattpsykologi och utbildas kontinuerligt för att leverera den bästa servicen till dina potentiella kunder.
Vad är ett lead?
Kort sagt är ett lead en person som har visat intresse för ditt företags tjänster och som vill komma i kontakt med dig.
På Weply skickar vi endast säljkvalificerade leads till dig. Det innebär att du endast får leads på personer som är redo att köpa av dig och som matchar definitionen av din ideala kundprofil. Du väljer själv vilken information du vill ha om dina leads, men självklart hjälper vi dig att få fram de bästa leads för dig.
Vad är ett lead?
Kort sagt är ett lead en person som har visat intresse för ditt företags tjänster och som vill komma i kontakt med dig.
På Weply skickar vi endast säljkvalificerade leads till dig. Det innebär att du endast får leads på personer som är redo att köpa av dig och som matchar definitionen av din ideala kundprofil. Du väljer själv vilken information du vill ha om dina leads, men självklart hjälper vi dig att få fram de bästa leads för dig.
Människor vill mötas av människor
93% föredrar att kommunicera med en riktig person i en köpsituation. Detta är särskilt viktigt i köpsituationer där människor måste känna sig förstådda och lita på företaget - till exempel inom rådgivningsbranschen, där det kan handla om att upprätta ett testamente, starta ett pensionssystem eller få råd om försäkringar.
Även om en webbplats eller chattbot kan ge statisk information är det bara människor som kan leva sig in i individer och möta dem där de befinner sig.
Våra chattkonsulter svarar inom 4 sekunder
Våra chattkonsulter hanterar chattar inom 4 sekunder, så vi ser till att besökaren känner sig hörd och hjälpt direkt. Ett snabbt svar håller besökaren kvar på webbplatsen och resulterar i fler heta leads. Faktum är att var tredje chatt under 2022 förvandlades till ett lead.
Den genomsnittliga chattkonversationen varar drygt 8 minuter och består av flera interaktioner mellan kunden och chattkonsulten. Det är tid som du skulle kunna lägga på viktiga uppgifter i ditt företag.
Med Weply livechatt är du tillgänglig dygnet runt och tar bort en del av trycket från dina andra kommunikationskanaler, samtidigt som du förvandlar fler webbplatsbesökare till potentiella kunder.
Människor vill mötas av människor
93% föredrar att kommunicera med en riktig person i en köpsituation. Detta är särskilt viktigt i köpsituationer där människor måste känna sig förstådda och lita på företaget - till exempel inom rådgivningsbranschen, där det kan handla om att upprätta ett testamente, starta ett pensionssystem eller få råd om försäkringar.
Även om en webbplats eller chattbot kan ge statisk information är det bara människor som kan leva sig in i individer och möta dem där de befinner sig.
Våra chattkonsulter svarar inom 4 sekunder
Våra chattkonsulter hanterar chattar inom 4 sekunder, så vi ser till att besökaren känner sig hörd och hjälpt direkt. Ett snabbt svar håller besökaren kvar på webbplatsen och resulterar i fler heta leads. Faktum är att var tredje chatt under 2022 förvandlades till ett lead.
Den genomsnittliga chattkonversationen varar drygt 8 minuter och består av flera interaktioner mellan kunden och chattkonsulten. Det är tid som du skulle kunna lägga på viktiga uppgifter i ditt företag.
Med Weply livechatt är du tillgänglig dygnet runt och tar bort en del av trycket från dina andra kommunikationskanaler, samtidigt som du förvandlar fler webbplatsbesökare till potentiella kunder.
Det är så här enkelt att börja generera fler leads
1. Ställ in chatt på bara fem minuter
Du får en kod som du kan infoga på din webbplats. Om du behöver teknisk vägledning finns vi här för att hjälpa dig.
2. Du bestämmer dina leadkrav
Vilken information behöver du från potentiella kunder? Du kan få namn, telefonnummer, information om behov med mera.
3. Vi tar hand om kundförfrågningar
Vi hanterar alla förfrågningar i chatten dygnet runt alla dagar på året och hjälper dina kunder att hitta den information de behöver.
4. Vi skickar heta leads till dig
Vi samlar in information om kundens behov och skickar köpfärdiga leads direkt till din inkorg och ditt CRM-system.
Det är så här enkelt att börja generera fler leads
1. Ställ in chatt på bara fem minuter
Du får en kod som du kan infoga på din webbplats. Om du behöver teknisk vägledning finns vi här för att hjälpa dig.
2. Du bestämmer dina leadkrav
Vilken information behöver du från potentiella kunder? Du kan få namn, telefonnummer, information om behov med mera.
3. Vi tar hand om kundförfrågningar
Vi hanterar alla förfrågningar i chatten dygnet runt alla dagar på året och hjälper dina kunder att hitta den information de behöver.
4. Vi skickar heta leads till dig
Vi samlar in information om kundens behov och skickar köpfärdiga leads direkt till din inkorg och ditt CRM-system.
Prova Weplys livechatt gratis i 7 dagar
Registrera dig för en gratis provperiod
Vi ordnar en chatt så snart vi har kontaktat dig.
Därefter tar det bara 5 minuter att komma igång.
Våra chattkonsulter sköter chatten dygnet runt
Vi skickar heta leads under hela provperioden
Prövotiden är 100 % icke-bindande
Vägledning av en Customer Success Manager
Var tredje chatt förvandlades till en lead 2022
Prova Weplys livechatt gratis i 7 dagar
Registrera dig för en gratis provperiod
Vi ordnar en chatt så snart vi har kontaktat dig.
Därefter tar det bara 5 minuter att komma igång.
Våra chattkonsulter sköter chatten dygnet runt
Vi skickar heta leads under hela provperioden
Prövotiden är 100 % icke-bindande
Vägledning av en Customer Success Manager
Var tredje chatt förvandlades till en lead 2022
"Det är tydligt att kunden redan har förberetts och värmts upp innan vi ringer upp dem."
— Thomas Vasileiou | Mine Arvinger
"Det är tydligt att kunden redan har förberetts och värmts upp innan vi ringer upp dem."
— Thomas Vasileiou | Mine Arvinger